2016. január 20., szerda

A főnix feltámad hamvaiból...

Sziasztoook! :))

Na, ki talált rá újra az e-mail címére? Bizony, megvan! Leírtam 3 helyre, megadtam biztonsági kérdést, másodlagos e-mail címet... Oh, ti még nem is tudjátok... Istenigazából azért nyúlt ilyen sokáig ez az "aprócska" szünet, mivel... öm... hogy is mondjam... szóval... újra lett telepítve a gépem, ergo letörlődött minden, a jelszavamat és a címemet pedig enyhén szólva elfelejtettem. :P De megjöttem, itt vagyok, elnézést a késésért! Megkezdődött az 5/B, így nekem is vissza kellett térnem. Most mondjátok, hogy nem tökéletes időzítés. :D  Annyi minden történt, viszont a lényeg, hogy itt vagyok. Hozom a részeket (legalábbis igyekszem). Egy új ismerős okozott kellemes meglepetést azzal, hogy nézi a Teen Wolfot és érdekelné a blogom, ezért is rágtam át magam több dolgon, hogy végre visszataláljak hozzátok! :) Köszönöm a türelmeteket, mostantól kezdve sokkal jobban fogok igyekezni, ígérem! Jövőhéten jön az új rész, addig olvasgassatok vissza, nézzétek meg a legújabb díjamat, írjatok nekem, adjatok visszajelzést vagy ötleteket. :)

Oh... és BÚÉK mindenkinek! :D <3



HItaly

6 megjegyzés:

  1. *--* de varom maaaar *-*
    Nem reg mutatta a blogod egy netes baratnom es azonnal beleszerettem. Remelem hamar olvashatok ujreszt :3
    Pussz♥
    NiSzi xx

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Juuj, de jól esik olvasni, hogy terjed a blog. :3 Köszönöm szépen, igyekszem! <3

      Törlés
  2. Imádom a blogodat és teljesen összetörtem, amikor olyan hosszú ideig nem raktál fel semmit. De mivel a főnix feltámadt így én tovább olvasom Derek történetét!
    Már várom az új részt!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó, sajnálom! :( Annyira nem kaptam visszajelzéseket, hogy elment az egésztől a kedvem... de most már látom, hogy olvassátok és érdekel a téma. Tényleg sajnálom, összekapom magam! Nem okozok újra csalódást! :)

      Törlés
  3. Juj, de jó!! *^* Erre vártam már mióta... :) Egy csomószor az eszembe jutott, hogy vajon mikor folytatod.

    VálaszTörlés